30,50 €
Liko 3
Atsiimkite tą pačią ar kitą darbo dieną
Atsiimkite per 2 - 5 d.d. Nemokamas atsiėmimas užsakymams nuo 30 €
Atsiimkite per 2 - 5 d.d. Nemokamas atsiėmimas užsakymams nuo 30 €
Knygoje pirmą kartą nagrinėjama, kaip naujai suformuoti Lietuvos valstybiniai geležinkeliai, ieškojo ekonomiškų būdų pakeisti garvežius automotrisėmis (drezinomis) su vidaus degimo varikliais – iš pradžių siaurojo geležinkelio linijoms, vėliau standartinei vėžei. Knygoje išsamiai aprašoma techninė ir eksploatacinė istorija, kurią nutraukė prasidėjęs karas, ir tolimesnis riedmenų likimas. Istorija iliustruojama daugybe unikalių nuotraukų, kurių daugelis gauta iš už
kūrimą atsakingų inžinierių asmeninių albumų. Leidinyje pateikiama daugiau kaip 100 unikalių fotografijų, per 70 jų iki šiol niekur nebuvo publikuotos.
The book relates for the first time how the newly formed Lithuanian State Railways sought
economical ways to replace steam hauled trains by internal combustion railcars, first on narrow gauge lines, later on the standard gauge. It describes in detail the technical and operational
history, which was cut short by the outbreak of war, and the subsequent fate of the vehicles. It is
illustrated by a large number of unique photographs, many of them from the personal album of
the engineer in charge of the development. This publication features more than 100 unique photographs, over 70 of which have never before been published.
Mes naudojame slapukus tam, kad pagerintume Jūsų naršymo patirtį mūsų svetainėje ir prisimintume Jūsų pasirinkimus. Tęsdami naršymą, sutinkate su slapukų naudojimu.